Navrhujeme, realizujeme, spravujeme...

    V dnešnom digitálnom svete sú počítačové siete uz neoddeliteľnou súčasťou každej kancelárie alebo fabriky. Prenášajú veľké i malé, ale o to dôležitejšie dáta, ako emaily, dokumenty, hlas, obrázky, ...

    Spoľahnite sa na nás v oblastiSSL certifikátovBezpečnosti ITRoutrovSprávy serverovTechnickej podpory.

    SSL CERTIFIKÁTY

    SSL certifikát je základný kameň bezpečnosti webových stránok. Ak sa rozhodnete používať certifikát, zabezpečíte dátovú komunikáciu medzi vašou stránkou a návštevníkmi.

    Bezpečnosť IT

    Prevencia je najlepší liek. Zabezpečte tok informácií medzi vašim webom a používateľmi pomocou SSL certifikátov. Zabránite tak odchytu osobných údajov, hesiel alebo zmene informácií cestou. Zabezpečenie dnes už vyžaduje aj legislatíva.
    Bezpečnosť webstránky
    Webové prehliadače označujú HTTP stránky za nezabezpečené. S platným certifikátom a HTTPS je pri vašej adrese zobrazený znak zabezpečenia - drobný zámok. Pri EV certifikátoch zvýraznený zelenou farbou.

    Routre

    Sú zariadenia zabezpečujúce komunikáciu počítačov na lokálnej sieti s internetom a môžu slúžiť aj:

    ako vzdialené úložiská dát,

    ku ktorým majú prístup len oprávnení užívatelia. Uložené dáta sú chránené proti nechcenému zmazaniu po dobu 90 dní. Možnosť kryptovania zabezpečuje, že dáta neprečíta nik bez oprávneného prístupu, ani keby vám ich odcudzili.

    blokovanie www stránok

    a obmedzovanie sťahovania dát - napríklad zamestnávatelia počas pracovnej doby zablokujú prístup niektorým zamestnancom napr. k sociálnym sieťam. Zároveň zaznamenáva internetové pripojenia z a do firmy. Monitoruje prichádzajúce a odchadzajuce spojenia z lokálnej siete.

    na zaznamenanie prístupu

    každého užívateľa ku zdieľaným dátam na serveri (napr. aké informácie a kedy si zamestnanec vyhľadal)

    v prípade dvoch pripojení na internet

    od dvoch rôznych poskytovateľov zabezpečuje vyššiu dostupnosť pripojenia na internet tak, že pripojenia prepína (automatické / manuálne prepínanie medzi pripojeniami).

    na zálohovanie dát

    na viacerých fyzických diskoch v rámci jedného routra. Technológia synchronizácie diskov (RAID) umožňuje chrániť dáta v prípade výpadku jedného z diskov. Šifrované dáta sú okrem routrov zálohované aj na iných záložných serveroch (tzv. geograficky oddelená záloha)

    na vzdialené pripojenie

    do firemnej siete cez internet prostredníctvom zabezpečeného kryptovaného kanála (odkiaľkoľvek z internetu sa môžete pripojiť do firemnej siete, aj keď sa vo firme fyzicky nenachádzate)
    image

    Správa serverov

    Riešenie, konfigurácia a licencie

    Servery vám nakonfigurujeme podľa vašich požiadaviek na mieru. Ponúkame najmä dodávku kompletnej serverovej infraštruktúry - samotných serverov, počítačovej siete, operačného systému a aplikácií, ako aj kompletného storage riešenia. Dodávame a zákazníkom odporúčame značky serverov, serverových komponentov s sieťovej infraštruktúry DELL, HP, IBM, Cisco Systems, Mikrotik, Ubiquiti, Kingston, Intel, a mnoho ďalšich. Zo softwarového hľadiska sme partnerom spoločnosti Microsoft - ponúkame predaj aplikačných a serverových licencií, ako aj prenájom licencií s mesačnou fakturáciou.  Návrhom vhodného riešenia systému postaveného na Linux-e vám dokážeme ušetriť značné finančné prostriedky, napríklad oproti licencovanému systému Microsoftu.

    Inštalácia a konfigurácia

    V rámci inštalovania serverov prídeme priamo k vám a na základe analýzy navrhneme vhodné riešenie, ktoré ušetrí vaše financie. Pri návrhu riešenia je najdôležitejšia dostupnosť servera a otázka, ako dlho môžete mať server nedostupný? Je to dôležité pri  návrhu sieťovej aj serverovej infraštruktúry.

    Pred samotnou inštaláciou servera vždy testujeme jeho celkovú funkčnosť, ale aj jednotlivé najdôležitejšie časti – procesor, pamäte, disky, sieťové karty. Tiež sa snažíme nasimulovať prostredie, v ktorom bude server umiestnený (najčastejšie ide o teplotu okolitého prostredia).  

    Už počas inštalácie hardvéru a softvéru aplikujeme najnovšie aktualizácie a bezpečnostné záplaty.

    Zapojenie, dostupnosť a zálohovanie

    Po tom, ako si server prevezme zákazník, nastáva testovacie obdobie systému v produkčnom prostredí (priamo u zákazníka).  Testovacia prevádzka môže podľa náročnosti zapojenia trvať od jedného týždňa po mesiac, vo výnimočných prípadoch aj dlhšie. V tomto období riešime prípadné dolaďovanie servera zdarma (okrem cestovných nákladov).

    Základom dostupnosti servera, a teda aj vášho systému, je prevencia proti výpadkom hardwaru (správna konfigurácia servera, príp. vopred pripravené záložné riešenia) a pravidelné zálohovanie vašich dát a systému. Zálohovanie zabezpečujeme na serveri priamo vo vašej firme alebo ako geograficky oddelenú zálohu na našich bekapovacích (záložných) serveroch.

    Starostlivosť

    Súčasťou starostlivosti o systém/server v oblasti bezpečnosti je pravidelná aktualizácia softwaru a operačného systému. Pre váš pocit spoľahlivosti, bezpečnosti vykonávame pravidelný monitoring dostupnosti služieb a serverov (sledujeme a zaznamenávame výpadky servera, operačného systému, internetu a podobne).

    V prípade hardwarovej havárie vám vymeníme pokazený komponent za nový a nainštalujeme ho v čo najkratšej dobe – čo vám  garantujeme na základe zmluvy SLA (Service-Level Agreement). Pri strate vašich dát schopní ich obnoviť, ak sú pravidelne zálohované.

    Technická podpora

    Technickú podporu zákazníkom poskytujeme nielen pre zariadenia, ktoré dodáme, ale aj pre zariadenia nezakúpené u nás. Väčšinu servisných zásahov štandardne riešime pomocou vzdialeného prístupu na vaše servery, počítače alebo zariadenia.
    Technická podpora v rámci hardwaru zahŕňa starostlivosť o servery, výpočtovú techniku, tlačiarne, sieťové komponenty a iné zariadenia u zákazníka. Podľa možností vám zabezpečíme záručný a pozáručný servis nami dodaných zariadení, ale aj opravu prakticky ktoréhokoľvek IT zariadenia. Vieme vám teda pomôcť aj s nastavením počítačov, telefónov, tabletov: či už Apple, Android alebo Windows.
    V prípade poruchy hardwaru sa snažíme dohodnúť s dodávateľom na čo najrýchlejšom vybavení reklamácie. Robíme všetko pre to, aby sme zákonom danú 30-dňovú lehotu čo najviac skrátili. Pokiaľ ide o technickú podporu softwaru, ktorý sme vyvinuli, poruchy odstraňujeme podľa podmienok dohodnutých v zmluve so zákazníkom. Podľa vašej požiadavky to môže byť servisný zásah v pracovných dňoch, po pracovnej dobe alebo/aj cez víkendy.
    Image
    © 2024 Všetky práva vyhradené.